Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 22 maart 2015

We gaan stug verder.......................

Met stof af te tekenen voor mijn letterbak, waar kleine borduurwerkjes in komen
 Het eerste kleine alfabet is inmiddels klaar 
 Ook een rij met hartjes zit erin nog niet vast want dat doe ik op het eind allemaal tegelijk.
 En dit is tot nu toe het resultaat van mijn DJ  daar gaan we gewoon tussendoor mee verder eerst weer eens op  jacht naar rode en roze lapjes.
Als ik haar zo zie liggen op ons bed van een afstand ben ik er wel heel blij mee tot nu toe.

Fijne week allemaal en hoop dat je een berichtje achterlaat wordt zeer gewaardeerd.

Groetjes Joan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...