Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 8 maart 2015

Brocante Markt in Heusden

Gisteren samen met een vriendin naar de Brocante Markt in Heusden geweest.
Verschrikkelijk veel gezien en bewonderd.
Het is dan heel moeilijk om je knip dicht te houden
Zo vond ik deze gehaakt handschoentjes die stonden al een heel tijdje op mijn verlanglijstje.

 Een doe het zelf pakketje gekocht om zelf papieren rozen te maken dus binnenkort hoop ik het resultaat te laten zien.

Voor bij mijn oude naaispulletjes kwam ik dit radeer wieltje nog tegen.
 Ook deze stenen eieren gevonden voor maar 50 cent per stuk.
 Mijn vriendin heeft een webwinkel in piepschuim artikelen en wil graag wat voorbeelden laten zien wat je er zoal mee kunt doen.
Dus zijn we met de beroemde muurvuller van de Action aan de slag gegaan en hun decoverf en koffieprut.
Wil je een keertje kijken wat ze allemaal in haar webwinkel heeft dan is dit haar webadres
www.atelierklaasentineke.nl
Zie je er iets niet tussen staan kan je altijd contact opnemen met haar, ze kan aan bijna elke vorm komen.

Fijne dag verder
Groetjes Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...