Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







donderdag 5 maart 2015

Ruimt lekker op.

 En rust in je hoofd, als er weer een aantal dingen af zijn waar je al een tijdje mee bezig bent
 Zo heb ik voor een vriendin en gelijk ook maar voor mijn zelf deze speldenkussen/klossen houder gemaakt
Viel nog niet mee om het netjes uitgezaagd te krijgen,maar is redelijk gelukt vind ik zelf

Deze quilt is al een poosjes klaar en heeft een plaatsje aan de muur gekregen
Zo had ik al een tijdje een idee in mijn hoofd om een keer een tasje te maken,dus zo gezegd zo gedaan
Eerst grote hexagonnen gemaakt.
Ja toen die lap klaar was dacht ik wat moet het worden
Zag op Pinterest een tas voorbij komen en vond dat wel een leuk model.
 Stofje voor de binnen kant gezocht en er vakjes in gemaakt om spulletjes in mee te nemen naar een Bee.
 Niet dat ik daar al eens geweest ben, maar je weet maar nooit een girl moet altijd voorbereidt zijn toch:-)

 Toen bedacht ik wat anders had met mijn verjaardag Apple core mallen gehad Marti Mitchell en wilde die ergens voor gebruiken.
Zag op de site van Crafty een opberg map staan die je neer kunt zetten, dat leek me wel wat.
Dus op zoek naar een harde binnenkant zag ik bij de Action van die dunne canvas borden liggen klein randje eraf gesneden fiberfill erop geplakt en verder bekleed.




En wat is dit zal je zeggen een klein tipje van de sluier waar ik nu mee bezig ben.

En dat is nog niet alles want hoor geregeld mijn Dear Jane en Stonefield roepen wij willen ook weer eens een aanvulling dus waar blijf je.

 Groetjes Joan











1 opmerking:

  1. Oh Joan, wat mooi allemaal!
    Vooral het het hexagontasje, erg mooi gemaakt.
    Ik kom het graag een keertje "live" bewonderen.

    Groetjes Francella

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...