Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 22 maart 2015

Een beetje pasen

In ons huis, een paastak met verschillende eieren en andere dingetjes.
 Op de schouw een krans die ik jaren geleden eens heb gekocht voor een schijntje en elk jaar weer mag ophangen
 De kippetjes wilden ook wel eens graag dag ligt zien en staan op de voortafel
 Onder de stolp een Tilda konijntje in een potje met stro en voor de spiegel eieren van klei met daarin een reliëf van kanten kleedjes
En natuurlijk mag deze waxinehouder kip niet ontbreken.


Groetjes Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...