Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







vrijdag 13 maart 2015

Het begin

Is er, ben bezig om deze letterbak te vullen met kleine borduurwerkjes.
En klein zijn ze want deze zijn maar 2,8 hoog
Ook ben ik deze week voor de eerste keer naar een Bee geweest bij onze plaatselijke quiltwinkel Schering en Inslag.
Wat was dat genieten van al dat moois wat langs kom en heerlijke gesprekken gehad.
Echt heerlijk om er zo eens uit te zijn. Jammer alleen dat ik niet eerder de stoute schoenen heb aangetrokken om daar heen te gaan.

En dit is het resultaat van een middagje freubelen.
We hadden een pakketje gekocht om deze papieren rozen te maken, maar er zat geen beschrijving bij.
Ze had ons naar you tube verwezen maar daar stond niet echt goed hoe je het moest doen.
Wat ook tegenviel was dat als je het pakketje open maakte de kleuren van het crepe papier erg tegen vielen.
Maar toch maar gemaakt anders is het zonde van je geld en nu hij zo een plaatsje in de gang heeft gekregen is het toch wel leuk geworden.

Fijn weekend allemaal, vanavond eerst de verjaardag van mijn nichtje vieren die alweer 15 wordt wat worden ze toch snel groot.

Groetjes Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...