Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zaterdag 5 januari 2013

Een nieuw jaar

 
Zo zijn we alweer een paar dagen in het nieuwe jaar.
De tijd vliegt voorbij.
Kerst spullen staan weer op zolder en de eerste verjaardag in het nieuwe jaar alweer gehad.
Namelijk mijn moeder die 90 is geworden.
Voor haar deze taart gevuld met moccacreme gemaakt en bekleed met fondant.
 

Vanaf volgende week weer het gewone ritme niet meer erg laat naar bed en er ook weer laat uit maar de wekker die weer op een hele vroege tijd gaat voor mijn man.
Ik kan me eigen dan nog lekker een keertje omdraaien en verder dutten hihi.
 
Dan mag ik ook weer aan het bakken want dan ben ik zelf jarig, vind ik helemaal geen straf hoor doe het namelijk erg graag.
 
 
Fijn weekend allemaal, en voor iedereen een heel gezond en liefdevol
2013.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...