Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 13 januari 2013

Een vraag

Zit hier vreselijk te ..... krijg/weet niet meer hoe ik foto's op mijn blog moet krijgen.
Kan iemand me misschien wegwijs maken.
Deed het altijd via jpg die ik haalde uit een map op mijn computer maar dat kan ik niet meer aanklikken.
Heb al met picassa zitten stoeien maar daar kom ik ook niet uit.
 
 
Hopelijk is er iemand zo lief die het mij kan vertellen.
 
 
 
Je kan me ook gewoon mailen hoor.
Het adres is:

1 opmerking:

  1. Nou zal ik dat zijn ...lief ???...ik weet niet of je met explorer werkt maar daar komt het door je kan beter morzilla gebruiken dan werkt alles weer prima !!...en ander is je ruimte voor foto's op.....dan moet je bijkopen....voor nog geen € 5 per jaar ben je dan weer klaar !....lkiefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...