Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 13 januari 2013

Haakwerkje en bloemen

 
Dank zij Ria is mijn probleem opgelost.Blijkt gewoon dat mijn ruimte om foto's te plaatsen vol was.
Nu nog even uitvogelen hoe ik er ruimte bij kan kopen.
 
Maar eerst even over de bloemen die ik kreeg van mijn jongste dochter alvast voor mijn verjaardag.Is het geen beeldig boeket helemaal mijn kleurtjes.
Was afgelopen donderdag jarig, maar hoe het gelijk met mijn man die aan het einde van deze maand jarig is.
 
 
Tussen het breien (ben een vest aan het breien voor jongste dochter en dan nog een voor oudste dochter) en bakken door aan de gang geweest met deze potten.
Gehaakt met een dubbele draad katoen.
 
                                         Toen de rand klaar was vond ik hem nog zo kaal.
Dus de kantjes te voorschijn gehaald maar wit of ecru zag je niet echt, maar toen vond ik dit roze kantje wat precies de kleur van het katoen was.
 
De roos die ik gehaakt heb vond ik op Pinterest met een patroontje er bij. Als je ze ook wilt maken dan is dit het adres.http://ninuskan.blogspot.com/2010/11/ruusun-aika.html
 
 

Nu nog even een paar kaarsen erin kopen dat kunnen we weer geniet van 's avonds lekker de kaarsje aan. Daar geniet ik altijd zo van.

Wens jullie een fijn week.
Joan

1 opmerking:

  1. Kijk hij doet het weer....als je vragen hebt mail me maar hoor...lief van mij,...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...