Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







woensdag 23 januari 2013

Winter

Mij zie je niet gauw meer op de schaatsen staan, maar met deze schaatsjes zou dat ook niet echt lukken.
Ze zijn namelijk gemaakt van MDF en zijn verkrijgbaar bij Elly
De tags had ik al eerder gemaakt en gebruikt met de tekst FALL erop.
Dus toen ik iets zocht om het geheel af te maken en die nog op mijn buro zag liggen heb ik de letters eraf gehaald en de letters snow erop gemaakt.
De sneeuw sterren komen van de lap van Eline's
 
De foto is niet helemaal helder maar overdag krijg ik hem helemaal niet op de foto zo voor die ruit.
 
Onder de takkebos bos staat dit tafeltje, het is eigenlijk een bank tafeltje (action) waar we de veertje tussen uit geknipt hebben.
Daarin staat een klein kussentje wat ik geborduurd heb met de letter W Het patroon ik gekocht bij Cindy en 2 sneeuwpopjes gemaakt van ballen die rond de kerst tijd ook bij de action waren.
En ook nog een potje met een sneeuwklokje erin wat je net niet kan zien op de foto.

 
Verder wens ik jullie nog een fijne week en hoop eigenlijk dat de sneeuw gauw weg is (ze strooien namelijk hier niet in de straat)
 
Groetjes Joan.


1 opmerking:

  1. Enig Joan je kussentje! En die hangertjes ook zo leuk aan de takkenbos, gezellig winter sfeertje bij je en vooral zo creatief. Wens je dan ook een mooie winterse dag toe, lieve groetjes van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...