Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zaterdag 1 december 2012

Voor een jarig jongentje

Vandaag is het alvast een beetje feest voor Thomas die zijn 2e verjaardag viert.
 

 Samen met mijn dochter deze taart voor hem gemaakt.
Ze is een kei in het boetseren van allerlei vormen, maar de trein was toch een aardige uitdaging voor haar.
Moet zeggen dat het wel een super leuke bestelling is om zo'n taart te mogen maken.



Prettig weekend allemaal.

Joan

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...