Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







dinsdag 23 augustus 2011

Do you remember..........





Jullie herinneren misschien nog wel de fot's van deze puinhoop die onze achter tuin was.









Met veel te hoge bomen die heel veel ligt wegnamen

Na veel arbeid zijn ze geveld en is er dit voor in de plaats gekomen.











Een heerlijk terras waar we to laat als de zon schijnt tenminste kunnen genieten en ook nog warm kunnen zitten.























Dit is overzicht wat je ziet als je op het terras zit.Dat is nog niet helemaal klaar.








Er moet nog een bak komen waar ik nu alvast wat in heb gezet en een soort opstapje naar het terras.









Een heerlijk kacheltje gekocht in Mei in Engeland.











Heb deze kant niet zo vol gezet want de shutting worden nog gerepareerd.











We hebben de voor en achter tuin gescheiden door een soort pergola met maten ervoor en kleine lantaarntjes erin.

Zo zie je rommel aan de achterkant vande tuin ook niet zo, daar moet nog heel wat gesnoeid worden en worden vervangen en gerepareerd.









Deze zolverberk staat er nu nog in maar als het aan mij ligt gaat hij er ook nog uit, hij geeft zoveel rommel de hele tijd met die vezeltjes ik vind ze overal.











Dit is de linker kant van de tuin vanuit de keuken te zien.























Ik hou erg van rozen.En had al een klim roos New Dawn maar nu ook nog struikrozen








zoals de onderstaande rozen.











Spectaculer











Radio Times








(David Austin)







Summer







Balmoral





Angel



We zijn er nog niet maar ben al heel erg tevreden met hoe het is geworden.



Groetjes Joan







































































3 opmerkingen:

  1. Je tuin is erg moor Joan.....lekker van genieten.....liefs van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele verandering maar,ontzettend mooi,hoor en je kacheltje wat een poepie,...fijne middag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele verandering ,en wat is het al mooi geworden .En wat een mooie rozen heb je .Nu hopen dat we nog veel zonnige dagen krijgen zodat je van je tuin kunt genieten
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...