Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







maandag 13 juni 2011

Bloemen weelde

Jullie horen niet veel van mij, maar we zijn nog steeds druk bezig in de tuin.

Tussen door nog een weekje naar Engeland geweest en daar heerlijk genoten van het land en het lekkere weer en alle heerlijke grechten.

Eind April had ik van perkplantjes gehaald ze stonden en toen nog maar magertjes bij, maar je die zelfde pot nu ziet dan is het echt een heel groot verschil.

De bomen zijn inmiddels geveld en de linker border in de tuin is groter geworden en voorzien van een nieuwe borderrand en een heleboel grond.

Gisteren naar Maasbree geweest en nog wat planten en een Annabel gehaald.

Die nieuwe soort die wat sterkere stelen heeft.

En vandaag heb ik planten erin gezet.

Zal er gauw eens fotos van maken

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je tuinfoto's!

    Binnenkort ondergaat onze voortuin een metamorfose en daar komen ook de annabellen in te staan waar jij het over hebt!

    Succes met de tuin! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze enorm gegroeid zeg, dat is toch altijd heel bijzonder om te zien, zo snel als de tuin ontluikt. Veel succes verder met al jullie tuinplannen! We wachten het resultaat af!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...