Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







maandag 18 april 2011

De Tuin

Of moet ik zeggen onze onkruid tuin.

Na denk ik 10 jaar er bijna niets aan gedaan te hebben.

Ben ik er zelf maar afgelopen zaterdag aan begonnen om hem leeg te halen.


Er stonden struiken van onkruid in van bijna een meter hoog.

En hij lag bezaaid met denneappels waar veel hars uit komt en een heel bed van dennenaalden.


Nou gaan die bomen eruit dit weekend dus dat ruimt al weer wat op.


Nou wil ik er graag Horstensia's rozen lavendel en andere pluk bloemen in zetten.


Maar nu komt het waar moet ik beginnen.

Dus hier wil ik jullie raad vragen.

Weet dat er een groot aantal van jullie super groene vingers hebben en misschien weten welke soorten ik erin kan zetten.

Wil graag witte hortensia's die je ook goed kan drogen.

Mooie roze rozen die als het ook nog kan lekker ruiken.


In gedachten zie ik hem al helemaal voor me maar eer we de grond weer een beetje klaar hebben gemaakt?????


Die is namelijk kei en kei hard op dit moment.

1 opmerking:

  1. Persoonlijk denk ik dat je er eerst voor moet zorgen dat de grond weer voedselrijk, gezond en los is. Misschien is het zelfs beter om een laag af te (laten) graven en de tuin van nieuwe grond te (laten) voorzien.

    Daarna komt een goed doordacht tuinplan...je wilt tenslotte denk ik dat er de hele periode van voorjaar tot najaar iets in bloei staat....!

    Veel succes, we zien vast de resultaten een keer op je blog!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...