Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







maandag 4 april 2011

Boer wat zeg je van mijn kippen ...en nog meer

Het is me toch een gekakel hier in ons huisjes zeg.

Maar wat wil je ook met drie van die examplaren.


Dit is Tilda 1 je ziet wel waarom (kroontje) En deze met de lange slungel benen komt ook uit een Tilda boek
Dit was een pakketje van Jit Design zulke lieve kleurtjes vind ik.
En jullie herrinneren je de lapjes uit mijn vorige post nog wel daar heb ik deze hartjes van gemaakt.

Het geborduurde huisje komt uit het boek van Ute Menze




Ook nog dit borduurwerkje afgemaakt en er een kussentje van gemaakt.

Had het patroontje en de borduurstof gekocht bij Cindy

Ze maakt prachtige dingen.



En dan als laatste dit letterlapje om zomaar ergens neer te zetten, moet er nog een leuk plaatsje voor vinden.


1 opmerking:

  1. Hé, wat een leuk blog is dit zeg, ik vind je kippen helemaal geweldig, die met die lange flodderbenen, super! Mag ik weten uit welk Tilda boek die komt?
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...