Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







dinsdag 15 december 2015

Lichtjes

Het begint buiten al een beetje op kerst te lijken.
Elk jaar proberen we er iets gezellig van te maken.
Mijn man was altijd in de weer om alles te versieren met lichtjes in de kerst periode.
Maar helaas na zijn hersenbloeding ging dat niet meer.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en toch bleef het kriebelen.
 
Het eerste jaar heb ik mijn best gedaan om er iets van te maken maar had zoiets nog nooit gedaan dus viel dat niet mee.
Intussen ben ik al aardig bedreven in het aansluiten en ophangen van verlichting.
 
Zo hebben we samen een lichtjes boom gemaakt hij is ruim 4 meter hoog mast is een oude surfplank mast, daar hebben we van hout vierkanten frame bij gemaakt die we met touwen omhoog hijsen en ook kunnen laten zakken met harde wind.
Erin heb ik 10 strengen met ieder 540 lampjes vast gemaakt, dus zoals je ziet een zee van licht.
 
Alleen volgens mij vinden de kleintjes in de buurt het jammer dat de grote opblaasbare kerstman er niet staat.
Maar je kan niet alles hebben he.
 
 
 
Groetjes Joan

1 opmerking:

  1. Als het niet kan zoals het moet,..
    moet het maar zoals het kan,..

    Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...