Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







vrijdag 29 mei 2015

Sweetheart houses and more

15 j.l. zijn mijn dochter en schoonzoon getrouwd.
En kon het natuurlijk niet laten om ook iets te maken voor hun tweeën.
Dat is dit quiltje geworden met hun voorletters erbij.

 
Zo was ik begin mei begonnen met de sweet heart houses quilt en de top is af.
Het ging zo lekker vlot.
het is een super leuke quilt om te maken lekker vrolijk van kleur.

Dus maar weer opzoek naar een nieuw projectje hihi.
Ben nog maar met 3 andere bezig en heb al een deel spullen verzameld voor 2 andere projecten.
Vind de blokken van Lucy Boston zo mooi en daar heb ik bij mijn favoriete quiltwinkel Schering en Inslag een mooie rand stof voor gevonden en hij was nog in de opruiming ook. 

Fijn weekend allemaal 
Groetjes Joan

1 opmerking:

  1. Hai leuk je bezoek aan mn blog! Ja londen was evht zo gaaf. Naar dat je dat niet meer kunt doen met je man. Leuke quilt voor je dochter en schoonzoon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...