Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







zondag 18 maart 2012

De klus is bijna geklaard..................

Zoals jullie weten hadden we nog een klusje te klaren met deze 16 meter hoge zilverberk.
Vorige week zijn we er aan begonnen.
Eerst met een stelling op te bouwen, maar die kwam niet hoger dan 11 meter.
Dus in het laatste stuk moest mijn man in klimmen.
Je wilt niet weten hoeveel takken ervan van kwamen.
Maar zoals je hieronder ziet is hij toch kaal gekomen.
En toen heeft hij elke keer stukken van zo'n 40 a 50 cm gezaagd en laten zakken.
Gelukkig hadden we hulp anders hadden we het niet gered.
Gisteren zijn we nog bezig geweest om de grond er rond om heen weg te halen want er staat nog een flinke voet met hele dikke wortels.
Maar de ketting zaag hield ermee op dus die staat er nog voor geen groot deel.

Voor de inwendige mens had ik nog wat lekkers gemaakt.
Ze heten pizza puffs een americaans recept.
Heel makkelijk te maken wil je het recept dat kan je vinden op: www.lickthebowlgood.blogspot.com.
Het recept is van Rachael Ray
Je bakt ze in een muffinpan ik heb 2x maal het deeg recept gebruikt en er wat grotere van gemaakt.
Heerlijk voor tussen de middag.

1 opmerking:

  1. Fijn dat het zo goed als klaar is. Geen klusje zonder gevaar als ik het zo zie.
    En je weet de innerlijke mens ook altijd weer te verwennen.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...