Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







maandag 2 januari 2012

Uitbreiding

In ons huisje.

Van deze stoel, eindelijk heb ik hem gekocht.

Wil al een hele tijd een losse stoel erbij omdat wij 2 tweezits banken hebben dus als er visite komt met meer dan 2 mensen moest ik altijd de eetkamerstoel(en) erbij slepen.

Heb gelijk ook de wite hoes erbij gekocht want we willen natuurlijk wel een beetje veranderen van tijd tot tijd toch.Nu nog even wachten tot de boom de deur uit is want die staat nu nog in de weg.

Dus nog even geduld voor de foto als hij er echt staat.

Kan niet wachten om mijn eigen erin te nestelen met lekker bakje koffie en een tijdschrift.

2 opmerkingen:

  1. Vind 'em super!!! (Heb 'em zelf ook, hahaha!!!) Ideaal nog een hoes erbij, wisselt zo leuk af. Ik moet wel zeggen dat het kussen soms een beetje naar voren schuift, ik heb er klittenband (Action) onder geplakt. Als de hoes in de was gaat zie ik wel hoe ik dat doe, haal ik gewoon de tape er weer af denk ik en plak er later weer nieuwe op.
    Ik wil je ook nog het allerbeste wensen voor 2012!!! Zal je nieuwe link gelijk even op m'n blog zetten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook nog de beste wensen en ja deze stoel is LEUK!!

    Zit ie ook lekker?
    Nou veel succes met de verandering...wij gaan ook weer verder..foto's volgen nog in mijn blog!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...