Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







vrijdag 25 november 2011

Vraagje over advent

Heb pas geleden bij Brocaatje leuke hangers gekocht om aan potten of kaarsen te hangen voor advent.

Maar weet niet goed hoe dat gaat met het branden, ik bedoel dus de eerste brand ik deze zondag en dan iedere zondag een andere?

Jullie weten vast wel hoe of wat.


Groetjes Joan.

1 opmerking:

  1. Het klopt, as zondag is het eerste advent, je brand dan de eerste, die zondag er na steek je de tweede erbij aan, derde zondag de derde, tot dat ze alle vier branden! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...