Welkom op mijn blog.
Graag wil ik je laten zien waar ik mee bezig ben.
Mijn hobby's lopen nogal uiteen.
Van heerlijk bezig zijn met lapjes om te quilten,maar ook haken borduren en breien.
Uit gebreid koken en bakken zijn ook mijn favorieten, maar schieten er nogal eens bij in sinds mijn man eind juni 2013 een hersenbloeding heeft gehad.
vind het heel leuk dat je me een bezoekje komt brengen op mijn blog en vind het nog leuker om een berichtje te krijgen.







woensdag 23 maart 2011

Blij verrast

Door mijn oudste dochter.Kreeg vanmorgen vroeg een envelop in de bus die ik pas mocht openmaken als de post was geweest.
Gelukkig werd ik afgeleid doordat ik bij mijn vriendin die hier een paar huizen verder woont ging knutselen.
Dus geduldig zitten wachten totdat het postvrouwtje kwam.
En die komt snids kort pas rond 2 uur dus je snap wel dat ik nieuwsgierig was geworden.
Nou had ik dit boek afgelopen zaterdag in mijn lapjes winkel gezien en was er weg van.
Maarja je kan niet alles kopen wat je ziet toch.
Dus daarom was de verrassing des te groter toen het boek op mijn mat belande.
Het is de nederlandse uitgave en zo leuk!!!!!!!!!
Er staan echt schattige dingen in.
Dus ik ben weer zoet voor een tijdje.
Komt mooi uit dat we volgende week in Gorinchem stoffenspektakel hebben kan ik gelijk neuzen naar leuke stofjes voor dingen die in het boek staan.







2 opmerkingen:

  1. veel inkoop plezier op het stoffenspektakel,groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is een prachtig boek, heb 'em zelf ook en heel veel keertjes doorgebladerd, je wordt gewoon helemaal vrolijk van al die schitterende foto's in al die mooie kleurtjes!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...